samedi 4 juillet 2009

Franta (4) - Zece saptamani in blogosfera. Punct.

Punem punct Aici-Acum unei experiente placute, desfasurate incepand cu 25 aprilie 2009. Motivul intreruperii: timpul, caci a scrie un blog poate deveni o pasiune cronofaga.

A fost interesant: am publicat 30 de mesaje, plus cel de fata, si peste 50 de fotografii. Multumim lui Zac pentru fotografia Parisului din titlul blogului; Mihaelei pentru fotografiile cu Bonnie la volan, cea cu cuburile si pentru cea de fata; Cristinei pentru cea cu avionul cu elice. Fotografiile cu Primitivii italieni si cu salonul de ceai de la Muzeul Jacquemart-André au fost preluate de pe internet. Restul sunt facute de MSC, cu un Nikon mic si negru.

Multumim mult celor care ne-au citit, celor care ne-au comentat si celor care, direct, prin telefon sau mail, ne-au incurajat. Nu este exclus ca, la un moment dat sa reluam experienta, poate cu anumiti parametrii modificati. Formatia noastra de chimisti ai Universitatii din Bucuresti ne influenteaza in continuare viata si deciziile.

O mica ilustrare, pentru a arata cat de implacabil poate fi destinul ce ne-a fost scris. Eram de multi ani chimist, cand mi-am dat seama ca nu as fi avut cum sa scap acestei meserii, caci fusesem botezat CHIrca MIhai-STefan, si eram deci destinat sa devin CHIMIST. Culmea e ca am continuat sa practic aceasta meserie si in Franta, ca CHIMISTE. Si asta fusese scris!



Amelia & MSChirca, 2009

Sa revenim insa la bloguri. Vom continua sa urmarim blogurile noastre favorite si vom descoperi cu siguranta multe alte bloguri noi interesante. Vom astepta mesajele voastre pe mail. Pastram mereu valabila invitatia la ceai! Si va dorim tuturor numai bine!

3 commentaires:

  1. Offf, mie imi pare rau, sincer! Imi facea mereu o deosebita placere sa va citesc. Sper din suflet sa reveniti asupra deciziei, daca nu momentan, intr-un timp cat mai scurt. :). Sa auzim numai de bine!

    RépondreSupprimer
  2. Multumim mult pentru gandurile bune! O vara frumoasa in asteptarea povestilor de la gura sobei...

    RépondreSupprimer
  3. Si eu sper sa reveniti asupra deciziei si sa fie vorba numai de o intrerupere pe perioada vacantei.
    Ma astept ca in toamna sa reveniti , pentru inceput, cu impresii de calatorie.Vacanta placuta!

    RépondreSupprimer