jeudi 15 juillet 2010

Franta (14) - 14 iulie 2010, dupa ploaie

Eiffel Montmartrehautparvis Beaubourg

4 commentaires:

  1. Franta dupa ploaie este mult mai frumoasa decat Franta sub ploaie. Mai ales in luna iulie!

    RépondreSupprimer
  2. Am uitat sa va urez ieri Bon anniversaire! A fost si aici furtuna ieri si o ploaie teribila ! Eu, care in timpul furtunii n-am avut ginduri politice elevate, m-am bucurat ca omul ca in sfirsit, poate se racoreste putin. Am auzit asta la televizor seara, cind se mentiona ca receptia organizata de Ambasada Frantei a fost intrerupta de o ploaie puternica - asta chiar a fost sabotaj, fiindca se pare ca in alte cartiere a fost doar furtuna si vint. La mine apoi s-a incalzit din nou... eu dormitam toropita, cind am auzit brusc niste pocnete, m-am si speriat - tot ambasada... focuri de artificii! Parca in alti ani n-am remarcat...Dezmat in timp de criza..
    Monica

    RépondreSupprimer
  3. Am fost si noi in ploaia aceea :). Am urmarit-o din masina, desi voiam sa vedem parada(am vazut o parte la tv, impresionanta!).

    Pozele sunt facute din George Pompidou? Nu am mai ajuns acolo, desi voiam tare mult sa vedem operele brancusiene...

    O zi frumoasa!

    RépondreSupprimer
  4. Pozele sunt intr-adevar facute la Centrul Pompidou. Ne-a facut placere sa vedem si pozele voastre facute la Paris. Credem ca e bine sa ramana mereu cate ceva de vazut, ca un motiv de revenire ;)

    RépondreSupprimer