lundi 2 août 2010

Spor de zâmbet (14) – Un ţânţar surd…

… imi tiuie pe la ureche. E ora 3 trecute fix.
Musai ca-i surd, ca altfel ar fi auzit priza "anti-moustiques" care a tiuit si ea toata noaptea la capul patului. Poate ca-i doar un tantar prea batran si nu sta prea bine cu auzul. Oare la ce varsta sunt batrani tantarii? Poate mai am o sansa: nu sta prea bine nici cu dantura si nu mai poate sa muste. Ma inchipui muscat de tantar: isi infige coltii in mine si isi smuceste capul intr-o parte si alta, asa ca un catel rau agatat de cracul unui pantalon. Stiu eu ca un tantar nu musca, ci "suge sangele poporului", dar ce sa-i faci, atunci cand dormi singur, doar cu un tantar in camera, iti trec toate minunile prin cap. Oare or fi tantari prin Peru si Indonezia?

A propos, oare unde-i Bonnie? De cand Sandra si Abdel au plecat in concediu in Canada si au lasat-o pe Mimi in grija vecinilor, Bonnie a luat si ea un fel de vacanta. Trece pe acasa din ce in ce mai rar si cand trec eu prin curte iar ea motaie pe garaj, se face ca nu ma vede. Acum doua dimineti a aparut la fereastra bucatariei (la etajul intai) si a mieunat scurt. M-am repezit sa-i deschid, am invitat-o in casa si apoi m-am grabit sa-i umplu castronasele, care asteptau frumos spalate, cu apa si cu crocheti. Am fost gata in cateva secunde si, cu o plecaciune, i le-am pus in fata nasului, la locul obisnuit. De abia a catadicsit sa se uite la ele si sa constate ca serviciul este in regula, ca a si vrut sa iasa. Pe usa de la parter, de data asta. Am coborat, i-am deschis repede sa nu se supere ca asteapta si am rasuflat usurat ca am trecut cu bine inspectia. Dupa ce a plecat, chiar mi-am zis ca prea o rasfat, asa ca am pus crochetii neatinsi la loc in cutie si am zis in gand: "Sa mai pofteasca dumneaei!" Si am fost foarte ferm, pana ieri seara, cand a venit acasa si mi-a spus, telepatic, ca ar vrea o gura de lapte. Ca oricat de buna ar fi mancarea prin vecini, tot mai bun e laptele de acasa. Si i-am dat. Dupa care a ramas sa doarma acasa. Intr-un sertar.

Pisica la sertar

2 commentaires:

  1. Cat e de dulcica in sertarel! Pentru ipostaze ca astea le uiti toate prostioarele. :)

    RépondreSupprimer