mercredi 4 août 2010

Cǎlǎtor (5) – Niko


De cand s-a aciuiat pe langa noi, Niko a reusit sa ne insoteasca in aproape toate momentele importante ale zilelor, fie ele placute sau mai putin placute. Un martor tacut, dar oricand dispus sa ne aminteasca ce a fost odata.

Am fost impreuna in vacante lungi si in plimbari scurte, la expozitii si spectacole, in vizite primite sau facute. A fost alaturi de noi in momentele de liniste cand am admirat o floare sau un nor, dar si atunci cand ne-au amuzat copiii prietenilor sau pisica familiala.

Am simtit insa ca din tot ceea ce am facut si vazut impreuna, Niko a preferat intotdeauna calatoriile. Si din cauza asta, atunci cand eu nu pot sa plec intr-o excursie, dar altcineva dintre noi poate sa o faca, il rog sa-l ia si pe Niko. La intoarcere imi povesteste si mie ce a avut voie sa vada.

O veste de ultima ora: Niko a fost ieri in Machu-Picchu!




Impreuna cu Niko la Vaux-le-Vicomte, 2008

Niko = Nikon Coolpix L12

2 commentaires:

  1. Il a ete et il a adore. Il a hate de tout vous montrer.

    RépondreSupprimer
  2. Frumos! Abia astept sa ne arate Niko ce a vazut el la Machu Picchu! Are un ochi clar si care vede lucruri frumoase...

    RépondreSupprimer