vendredi 27 août 2010

Cǎlǎtor (18) – Trecute cǎlǎtorii de doamnǎ si domniţe

Privesc fotografii din calatoriile facute prin Indonezia, Peru, Thailanda sau Vietnam de doamna si domnisoarele mele in anii din urma. Indiferent de formatia in care au fost plecate in calatorie, le-am insotit mereu in gand, asteptand cu nerabdare sa se intoarca pentru a vedea ce au vazut.

Fiecare din imaginile aduse de peste mari si tari poarta o poveste. Unele mi-au fost spuse, pe altele le-am citit sau imaginat. Ce-ar fi daca as incerca sa concentrez insa o poveste intr-un singur cuvant? Si daca pentru fiecare cuvant as alege doar o singura imagine?


Asteptare
Attente
Manastirea Santa Catalina, Arequipa, Peru

Nota - Sper ca ma va ierta Constantin Gane (Botosani, 1885 – inchisoarea din Aiud, 1962) pentru ca m-am inspirat dupa atat de fermecatorul titlu al "Trecutelor vieti de doamne si domnite".

2 commentaires:

  1. Absolut, fiecare fotografie spune o poveste...iar daca spune doar un cuvant, cu siguranta se poate alcatui o poveste din mai multe imagini...
    Si mie imi place sa ma uit peste fotografii facute cu ani in urma, de mine sau de altii. Mereu calatoresc in felul asta, e cel mai ieftin, nu? :)

    RépondreSupprimer