mercredi 22 septembre 2010

Romania (10) – Monica. Ultimul mail

Bucuresti, duminica, 1 august 2010, ora 18:47 :
" […]
Eu nu prea am noutati, decit ca am lucrat iar toata ziua (ca de obicei...) si mai ales m-am enervat […] calcule […] suprafata unui catalizator […] XPS […] straturi atomice […] analiza chimica […] dezintegrare […] comentariu […] articol […] institut […] coautori straini […] mai am pe masa inca doua chestii […] ma intreb cum […].
Pe Ana (cea mai mica dintre nepotii din SUA – n.n.) am vazut-o acum o saptamina (acum are doua), dar am aflat ca intre timp a iesit cu familia la un barbecue... si ieri pleca intr-o vizita.
Salutari hoinarelor.
Monica"





Luni, 20 septembrie 2010
"Draga D.,
Pentru un prim mail, ar trebui sa incep probabil ca intr-o scrisoare de altadata, ceva in genul "Sper ca epistola mea…". Iata ca am facut-o si sper intr-adevar ca totul este bine.
De catva timp incerc sa vorbesc cu Monica C., dar nu-i chip nici prin telefon, nici prin mail. Stii cumva de ce?"


Bucuresti, marti, 21 septembrie 2010
"Draga Mihai,
Se vede treaba ca telepatia a functionat ! Am preluat adresa ta de la Monica din calculator si vroiam sa-ti scriu, dar au tot aparut lucruri mai presante si am amanat.
[…] Iata insa ca tot a trebuit sa-ti scriu, ca raspuns la mesajul tau."

2 commentaires: