samedi 4 septembre 2010

Spor de zâmbet (16) – ADIVECAPA redivivus

Cine nu-si mai aminteste de ADIVECAPA!? Cine nu-si mai aminteste, poate reciti postarea de acum mai bine de un an: http://chirca-aici-acum.blogspot.com/2009/05/adivecapa-asociatie-neguvernamentala.html.

De la infiintarea asociatiei si pana acum, noi nu am avut ocazia, din pacate, sa vedem si sa alimentam veveritele canadiene la ele acasa. Ne-am aprovizionat insa regulat cu alune, in speranta ca vom intalni vreo veverita canadiana la Paris sau in imprejurimi. Nu am intalnit si ca urmare am fost nevoiti sa rontaim noi alunele. De fapt, ori nu au fost veverite canadiene pe aici, ori nu am stiut noi sa le recunoastem. Recunoastem ca nici nu ne reamintim prea bine cum arata veveritele canadiene. Bonnie, care s-a oferit sa pozeze pentru postarea sus-mentionata, are, credem noi, majoritatea calitatilor unei veverite canadiene (urechi ascutite, coada stufoasa, simpatica etc.), dar refuza cu indarjire sa rontaie alune.


Veverita canadiana in varianta pariziana
"Bine, dar dupa ce pozez, ma lasi sa dorm linistita?" (Bonnie)

In aceasta situatie delicata, asociatia noastra primeste un sprijin oportun prin adoptarea unui nou membru fondator, rezidenta canadiana si autoare de bloguri despre si cu veverite canadiene!! Dupa ce a citit statul de infiintare a ADIVECAPA, Veve ne-a scris ieri:
"Ah, ce bine am ras ! Super haios !
Pai uite, ma bag membru fondator, si contribui cu poze si filmulete, ca la mine in geam e ca la Mc'Donalds drive-thru ... vin maimuteii si cer mancare...
http://veveandcompany.blogspot.com/2010/03/frustrare.html "

Salutam cu multa bucurie aceasta adeziune si dorim o viata lunga ADIVECAPA si membrilor ei!
Veverite din toate tarile, ramaneti acolo unde sunteti!

P.S. Speram ca ati observat ca de ieri am incercat sa introducem un "spor de zambet" permanent disponibil pe blogul nostru: "Google translation".

6 commentaires:

  1. Sat, Sep 4, 2010 at 10:49 PM
    Va trimitem inca un membru, US veverita, la fel de simpatica, pe care Doina a intalnit-o intr-un parc din Manhatan, nu departe de Time Square. februarie 2009.-o

    RépondreSupprimer
  2. Daca nu aveti ocazia sa hraniti veveritele canadiene, puteti hrani matzele cu ...catnip ( planta preferata ) :Bbonnie o sa fie "happy " ...
    http://www.youtube.com/watch?v=nUK3MkQDEOI&feature=related

    RépondreSupprimer
  3. @Ion Batrane - Va multumim pentru raspuns si va confirmam calitatea dvs. de membru fondator ADIVECAPA, sef sectie Veverite USA. Va multumim pt filmulet, pe care insa nu am reusit sa-l deschidem nici cu Real Player :(

    RépondreSupprimer
  4. @Veve - Multumim pt sugestie. Am discutat problema cu Bonnie, care are oarecare rezerve. Noi avem mai multe, preferand matzele nedrogate. Strabatand blogul cu veverite si ratoni, am constatat ca dvs. daruiti cantitati foarte mari de alune veveritelor care va viziteaza. Aceasta poate conduce la blocarea tevilor de esapament ale automobilelor din zona. Dupa cate am inteles noi, veveritele canadiene isi depoziteaza proviziile in sus-mentionatele tevi de esapament. Ne gandim ca sugestia ADIVECAPA una veverita = una aluna poate evita problemele tehnice nedorite pt vecinii dvs ;)

    RépondreSupprimer
  5. Sunt in pericol nu doar tevile de esapament, ci si radiatoarele, rotile....cam tot ce are 4 roti ! Adevarul e ca masinile din parcare sunt ascunzatorile preferate ...nimic nu poate concura cu ele....poate doar crapaturile din asfalt

    RépondreSupprimer