jeudi 7 octobre 2010

Calator (32) – Indonezia. Soldatii din Java si "la montée des marches" pe Bromo

Fotografia de mai jos a fost facuta la coborarea de pe vulcanul Bromo. Lumina de dimineata cu umbre lungi; ceata de la poalele muntilor, care inca nu s-a ridicat complet; platoul pe care se zaresc pana departe oameni, cai, masini, soldati.



"Dar ce cauta soldatii in Tengger Caldera?" – am intrebat.
"Erau deja acolo cand am sosit noi, inainte de a se face lumina" – mi s-a raspuns. "Ne-au insotit cu cantece in timp ce urcam treptele spre craterul vulcanului. Probabil ca sa ne dea curaj ;)"


"Asta-i buna!" – am exclamat. "Ce fel de cantece?"
"Uite, am filmat cateva secunde!"

video

"Si venisera pana acolo doar ca sa va cante voua?"
"Nu! Cand turistii au inceput sa plece, soldatii au inceput sa curete situl! Uite-i in jurul templului. Acolo, la poalele lui Bromo si Batok, e si un templu hindus."

4567

"Si la plecare ne-au zambit!"

8

4 commentaires:

  1. Mama mia...ce locuri....ce fotografii!
    Nu stiu daca voi ajunge vreodata!
    Multumesc pentru postare!
    Salutari!

    RépondreSupprimer
  2. @ Wind - Inteleg ca v-au placut fotografiile si ne bucuram!
    Noi (A&MSC) am ajuns acolo privind fotografiile Mihaelei.
    Va dorim sa ajungeti sa vedeti cat mai multe locuri frumoase!

    RépondreSupprimer