dimanche 10 octobre 2010

Lecturi razlete (18) – Versul de duminica. Alecsandri


"Veacuri multe de durere au trecut cu vijelie,
Sub asprime plecand capul unui neam in osandire!
Dar romanul cu-a sa mana rumpe lantul de robie
Si tiganul, liber astazi, se desteapta-n fericire!"


Vasile Alecsandri (1821, Bacau – 1890, Mircesti) –
Dezrobirea tiganilor - Iasi, 31 ianuarie 1844 (Suvenire, 1844)

4 commentaires:

  1. Eu am citit versurile de 3-4 ori incercand sa le patrund sensul. :)) Si-mi place place floarea. :))

    RépondreSupprimer
  2. Am facut la fel si noi ;) Ne-am gandit ca Alecsandri era pe vremea aceea un tanar prea optimist. Apoi ne-am uitat la cateva poze recente de pe un alt blog (http://www.piticu.ro/buzescu.html) si ne-am zis ca poate a avut dreptate, cel putin pentru unii. Gustibus...
    Floarea ne-a placut si noua!

    RépondreSupprimer
  3. Fantastic photo
    Thanks for visit my blog
    Greeting Janny

    RépondreSupprimer