dimanche 17 octobre 2010

Lecturi razlete (19) – Versul de duminica. Blaga

"Eu nu strivesc corola de minuni a lumii
şi nu ucid
cu mintea tainele, ce le-ntâlnesc
în calea mea
în flori, în ochi, pe buze ori morminte."


Lucian Blaga (1895, Lancrãm, jud. Alba – 1961, Cluj-Napoca)
Eu nu strivesc corola de minuni a lumii - Poemele luminii, 1919

10 commentaires:

  1. Blaga, oricand :). Zile frumoase va doresc!

    RépondreSupprimer
  2. very nice picture. I love this set of flowers, very beautiful colors.
    Salutări..

    RépondreSupprimer
  3. am aflat astazi, dintr-o emisiune, ca Blaga nu a avut niciodata o casa a lui, a fost prea sarac. realitatea te lasa fara cuvinte! din pacate de prea multe ori! f. frumoasa poza!

    RépondreSupprimer
  4. après toutes les nouveautés du salon de
    l'automobilel, voilà une si jolie fleur !!!

    RépondreSupprimer
  5. Gorgeous flower - very nicely captured !

    RépondreSupprimer
  6. @Donca - Ieri seara, cand tocmai vorbeam de Blaga, am avut ocazia sa vedem pe RTVi un interviu foarte interesant cu Dorli Blaga; prilej de a afla inca multe alte lucruri nestiute... Ne bucuram ca fotografia a placut!

    RépondreSupprimer
  7. @Dejemonos sorprender - We are very pleased that our flower is appreciated in Argentina! Thanks & la revedere!

    RépondreSupprimer
  8. @marty - Nous nous demandons toujours pourquoi le "florilège" de belles voitures a moins de succès que les belles fleurs ;)

    RépondreSupprimer
  9. @Rick - Very pleased that you like it! Have a nice day!

    RépondreSupprimer