samedi 23 octobre 2010

Radio (35) – Objectifs Terre: la révolution des satellites - Pamantul si satelitii la Paris


Amelia Chirca - Interventie in emisiunea "Stiinta in cuvinte potrivite", Radio Romania Cultural, realizatori Corina Negrea si Dan Manolache, emisiune care a putut fi urmarita in direct vineri, 22 octombrie2010, incepand cu ora 13:15, ora Romaniei, pe http://www.radioromaniacultural.ro/



Extras:

"Astazi, subiectul interventiei mele il constituie niste obiecte in acelasi timp foarte indepartate de noi in spatiu, dar extrem de prezente in viata noastra cotidiana – este vorba despre sateliti. Aceste concentrate de tehnologie de varf datorita carora putem adresa intrebari existentiale - gen: Unde esti? sau Bem o cafea? - unor interlocutori aflati la mii de kilometri distanta sau in biroul de alaturi; ca sa nu mai vorbim de vocea dulceaga ce ne avertizeaza ca tocmai am ratat iesirea de pe autostrada si pe care tot lor le-o datoram."

Parisul vazut de pe Pont au Change - oct. 2010, Nikon L12

"Lor, satelitilor - artificiali, bineinteles – le este dedicata o expozitie la Cité des Sciences de la Vilette, unul dintre cele mai importante spatii dedicate stiintei si traducerii ei in cuvinte, imagini si sunete potrivite."

1 commentaire:

  1. Marturisesc ca dupa ce am vazut poza asta si alte cateva facute in aceeasi zi de octombrie 2010, l-am rugat pe Niko sa ma scuze pentru toate defectele pe care i le-am atribuit si, la cererea lui, am fost de acord ca de acum inainte sa lucreze cu Ami. Le doresc o colaborare lunga si fructuoasa!
    MSChirca ;)

    RépondreSupprimer