lundi 11 octobre 2010

Romania (12) – Mondial de l'automobile, Paris 2010. Dacia

Portile salonului se deschid si duminica tot la ora 10. La statia Porte de Versailles, tramvaiul se goleste. Pentru a ajunge la Salonul Mondial al Automobilului, vizitatorii prefera transportul in comun.

Cozi multe si lungi, care avanseaza repede. Alaturi de intrarile din fotografie, mai sunt multe altele, la fel de aglomerate. Controlul electronic al biletelor si invitatiilor este insa rapid. Mai lenta este verificarea sacoselor, inevitabila acum la intrarea in oricare expozitie.

1
Din cele opt pavilioane, de ce avem oare impresia ca toata lumea se indreapta spre acelasi pavilion? Si de ce aici avem impresia ca toata lumea cauta acelasi stand?

23

Cu siguranta, toti au venit atrasi la salon de aceeasi marca! Alta explicatie nu poate fi!

45

Dam o raita si prin standurile vecine: Renault, Mercedes, Maybach.

67

Revenim insa la standul preferat, caci am gasit raspunsul. Evident, cat se poate de subiectiv:

8

4 commentaires:

  1. Mie imi place Dacia, nu Duster ci Sandero. Sunt cateva exemplare pe strazi in Visby si mi se scurg ochii dupa ele, pe bune. Cand o sa fiu mare si o sa am bani, dupa ce imi iau examenul de conducere, o Sandero imi iau! Am zis. ;)

    PS n-am fost niciodata la o expozitie de masini, cred ca e frumos.

    RépondreSupprimer
  2. Frumos intr-un astfel de salon, odata am fost si eu la Frankfurt si am ramas uimit. Mi-am reamintit impactul cu expozitia americana in Bucuresti, la parcul Herastrau, inceputul anilor 60. Am stat la o coada imensa ca sa vedem ceva de vis, masini americane, o demonstratie de zbor cu "rachete in rucsac"(ceva ca in filmul cu Bond care l-am vazut mult mai tarziu), o masina de facut tigari si multe altele. De mare valoare au fost pixurile, insignele cu steagul american si un frumos prospect despre expozitie!
    Oricum m-ati facut invidios, o asa frumoasa geanta as vrea si eu. Poate facem un schimb, eu va trimit una cu Moi j'aime ma Volvo....chinoise!

    RépondreSupprimer
  3. @ Salmi - Si noua ne place mai mult Sandero, iar sa aflam ca sunt apreciate si asa departe e o placuta surpriza! Iti dorim sa-ti iei cat mai repede carnetul ;)

    RépondreSupprimer
  4. @ Ion B - Saloanele din Bucurestiul adolescentei... Extraordinare, de neuitat.
    Despre sacosa, insa Doamne sa ne ierti... Nu ca avem ceva cu produsele Made in China, cine ar indrazni, dar cin' s-a fript cu ciorba, nu mai cumpara iaurt ;)

    RépondreSupprimer