jeudi 18 novembre 2010

Calator (40) – Peru. Va e foame?

Hai sa zicem ca va este un pic.
Va duceti la piata. Aveti de unde alege.
In Peru sunt vreo 400 de varietati de cartofi.

1

Daca nu vreti cartofi, gasiti, unde nu va asteptati, niste fructe:

2

sau niste empanada, placinte cu carne sau branza, sarate sau dulci, tocmai scoase din cuptor:

3

sau alte specialitati locale:

4

Cei curiosi pot gusta ceviche (marinata de peste cu ceapa si suc de lamaie verde), specialitate locala, intr-adevar foarte, foarte buna:

5

iar ceilalti pot lua un fel de mancare universal, gen "ca la mama acasa":

6

Daca doriti un alt fel de mancare traditional, puteti cere o bucatica de porc, tocmai scos din cuptor:

7

Vreti o bucatica mai mica? Nici o problema!

8

Nu vreti cumva un porc mai mic? Un porcusor? Cu garnitura de cartofi?

9

Vreti sa vi-l alegeti dvs? Vi-l prajim imediat!

10

Nu, nu, multumim!

Suntem… am devenit de fapt chiar acum, vegetariene!

Doar un suc de fructe, ceva, ca sa ne revenim!

1112

7 commentaires:

  1. Mi-e foame! :)
    Dar nu porcusor din acela mic ... Parca tot "ca la mama acasa" e mai bun

    RépondreSupprimer
  2. Hahaha, ce fain post! Mersi de avertizarea cu purceii, cah!

    RépondreSupprimer
  3. Hmmm, acume mi-e pofta de un ceviche! :)

    RépondreSupprimer
  4. @salmi - Nu-i asa ca-i privesti acum cu alti ochi? ;)

    RépondreSupprimer
  5. Mama mia...nu stiu daca mi-e pofta de ceva din ce gasesc in imagini, dar stiind ca toate sunt din PERU, parca simt o revolutie in papilele gustative! Ce inseamna si mentalul asta! PERU, dragostea mea!
    Salutari!

    RépondreSupprimer