mercredi 24 novembre 2010

Calator (41) – Thailanda. Va e foame?


1


Oferta variata face ca alegerea sa fie uneori dificila.
Sunt de toate, peste tot si pentru toate gusturile.
Mai mari, mai mici, mai grasi, mai subtiri, mai crocanti, cruzi chiar (vii) etc.

23
45
67

Solutia: din fiecare cate putin!
Numai mofturi sa nu faceti!



Foto: Amelia si Mihaela Chirca

14 commentaires:

  1. Cum am putea sa facem mofturi la oferta asta? :)

    RépondreSupprimer
  2. Au fost buni? Eu nu prea ma vad gustand asa ceva, dar nu se stie niciodata :)

    RépondreSupprimer
  3. ah non, ça c'est vraiment pas possible !
    je préfère les frites !!
    bisous

    RépondreSupprimer
  4. Chiar ma gandeam intr-o zi ca as incerca si eu niste mancaruri mai "speciale" specific tailandeze, dar dupa ce am vazut ce e in meniu cred ca raman la bucataria romaneasca :)

    RépondreSupprimer
  5. Hahaha, la serviciu colegii la "incurajeaza" pentru plecarea in Thailanda din ianuarie cu meduze cubice, tzunami si malaria :). Si uite ce gasesc pe blogul vostru! :))) Eu nici cu fructele de mare nu-s prietena inca :)) dar de viermi si alte ganganii nu mi-e pofta deloc :).

    RépondreSupprimer
  6. @Vaca verde - Chiar deloc? Ia macar putin, gusta sa vezi ce bun e! Asa zic unii... :)

    RépondreSupprimer
  7. @Purple Rain - Asa de buni ca Mihaela a luat si o conserva, pt prieteni! La gust nu stim... ;)

    RépondreSupprimer
  8. @marty - Il y a moins d'Oméga 3 dans les frites :)

    RépondreSupprimer
  9. @mihaela - Trebuie neaparat sa reabilitam imaginea bucatariei thailandeze ;)

    RépondreSupprimer
  10. @salmi - De fapt au o bucatarie minunata, numai ca gasesti de toate ;)

    RépondreSupprimer
  11. Da, absolut! Am mancat la restaurante thai, sunt preferatele noastre de aici. Si gatesc si eu mancare thai acasa :) uneori. Abia astept de fapt sa o mananc(pe mancarea thai) la ea acasa...chiar daca nu voi incerca ciudatenii...

    RépondreSupprimer
  12. @salmi - Sa fie bine si sa mancati thai unde vreti voi ;)

    RépondreSupprimer