dimanche 14 novembre 2010

Lecturi răzleţe (23) – Versul de duminică. Ienăchiţă Văcărescu

"Intr-o gradină
Lâng-o tulpină
Zări o floare, ca o lumină



S-o tai, se strică!
S-o las, mi-e frică
Că vine altul si mi-o ridică"


Ienachita Vacarescu (1740-1797, Bucuresti) – Intr-o gradina


Foto MSChirca – Béguinage, Bruges (Brugge), Belgia

12 commentaires:

  1. O postare extraordinară! Aţi "filmat" exact gândul lui Ienăchiţă! :)

    RépondreSupprimer
  2. Stiam versurile astea din copilarie; dar nu stiam ale cui sunt

    RépondreSupprimer
  3. hehe,cat de seinsibil in aparenta lui naivitate..frumoase si cadrele..

    RépondreSupprimer
  4. Frumoase versuri, iar imaginile sunt graitoare!

    O zi buna!

    RépondreSupprimer
  5. comme c'est beau ces images de printemps
    avec des mariés !

    RépondreSupprimer
  6. Frumos! Multumim!
    Si eu stiam vesrurile, dar nu si autorul.
    O saptamana frumoasa.

    RépondreSupprimer
  7. @Adriana - Multumim pt apreciere! Si noi am fost surprinsi sa vedem cat de bine se potriveste succesiunea de imagini cu versurile lui Ienachita Vacarescu ;)

    RépondreSupprimer
  8. @tetris - Notam ca am facut o fapta buna ;) - in clipele de ragaz intre incercuirea motanului si traversarea japonezilor peste rau! Multumim pt jocuri _ ne-am amuzat mult!

    RépondreSupprimer
  9. @marty - Merci de votre visite et de votre commentaire! A bientôt ;)

    RépondreSupprimer