dimanche 6 février 2011

Cât valorează un link sau Leapşa pe căţărate în ZeList

1
32438 (treizeci si doua de mii patru sute treizeci si opt) de locuri castigate in Ze List pentru un link! Se poate. Am facut-o. Am dat un link.

Participand la un fel de leapsa pe catarate, am nominalizat pe 28 ianuarie 2011 si blogul care se afla in momentul acela pe ultimul loc, 60270, in ZeList. Si iata-l peste o saptamana saltat pe locul 27832. Ne pare bine!

2
Sigur, imi veti spune ca de fapt i-am dat doua linkuri, pentru ca nu numai ca l-am nominalizat, dar l-am pus si in Blogroll. Aveti dreptate! Si stiu si ca pentru cate locuri urci sau cobori, conteaza si de unde pleci si de cine iti da linkul s.a.m.d.

3
Dar de ce ma intereseaza locul in ZeList? – ma intreaba mirati cei din jur. Cred ca au dreptate. Asa ca prefer sa va anunt ca orhideea la care ne-am uitat cu uimire un an si jumatate, intrebandu-ne daca mai traieste sau nu, a inflorit din nou!

4

16 commentaires:

  1. felicitari orhideei si multumesc de lectia frumoasa despre rabdare :)
    sa infloreasca tot ce priviti si atingeti!

    RépondreSupprimer
  2. Ha ha...sa va traiasca orhideea pentru ca despre ZeList nu pot spune nimic ! Cred ca este mai usor de inteles mecanismul, algoritmul sau miracolul infloririi unei orhidei decat cresterea sau descresterea in ZeList! ha ha
    Vor trece multe generatii pana se va elucida misterul!O duminica minunata sa aveti!

    RépondreSupprimer
  3. Orhideele au multe secrete. Si pe mine ma iau prin surprindere de fiecare data! :)
    Duminica frumoasa.

    RépondreSupprimer
  4. a meritat grija voastra si asteptarea,acum va rasplateste cu frumusetea si candoarea ei...

    RépondreSupprimer
  5. Dacă tot aţi adus în discuţie chestiunea căţăratului în ZeList, îmi exprim şi eu mirarea de a vedea pe unele bloguri, la finele fiecărei postări, un şir de link-uri. Oamenii ăia joacă aşa cum ziceţi voi, un fel de leapsă pe căţărate?
    Adică dacă-mi regăsesc numele într-o astfel de listă, politeţea mă obligă la un gest similar?

    Brrrr.... greu e cu topurile astea, şi cu legile astea ale blogosferei pe care eu nu le stăpânesc.... :((


    Eu am la acest moment toate orhideele (13) înflorite sau cu tije florale. Salutări Rosalindei voastre minunate, de la suratele ei. :D

    RépondreSupprimer
  6. Felicitari pentru orchideea voastra. A mea din pacate a fost atacata de o denumita Kiwi; nu a rezistat...

    RépondreSupprimer
  7. Orhideea e superba! Nu stiu de ce m-am ferit mereu s-am orhidee, desi imi plac atat de mult. Sa fie pentru ca sunt pretentioase? Sau e doar o parere gresita de-a mea?

    RépondreSupprimer
  8. @ajnanina - Multumim pentru cuvintele deosebit de frumoase! La fel iti dorim ;)

    RépondreSupprimer
  9. @Wind - Am transmis orhideei urarile ;) Despre ZeList, impartasim opinia... O zi buna va dorim!

    RépondreSupprimer
  10. @salmi - Ne bucuram mult ca suedezii nu ne-au uitat! Va dorim o iarna frumoasa in continuare ;)

    RépondreSupprimer
  11. @Donca - Multumim! Parca floarea asta se potriveste si cu blogul tau ;)

    RépondreSupprimer
  12. @Gabriela Pana - Ne-au bucurat mult cuvintele de suflet pe care ni le trimiti de fiecare data! O zi buna si bloguri frumoase in continuare ;)

    RépondreSupprimer
  13. @arcadia - Am transmis Rosalindei salutarile suratelor ei. A fost bucuroasa sa stie ca are un nume si uimita sa afle ca altii au atat de multe orhidee inflorite! Felicitari si salutari.

    Cat despre regulile nescrise ale blogosferei, ar fi multe de spus, pro si contra. Leapsa pe catarate este evident sportul preferat al copiilor blogosferei. Dar de ce sa nu aplicam legea talionului (talio = la fel, similar) si gesturilor care fac placere ;)

    RépondreSupprimer
  14. @Cris - Multumim pt comentariu si ne pare rau pentru orhideea ta :(
    Sa precizam insa: Kiwi este un pisoi curios in varsta de trei luni, care se obisnuieste cu noul lui loc de viata ;)

    RépondreSupprimer
  15. @Purple Rain - Multumim mult pt comentariu. Speram sa revenim saptamana viitoare cu poze recente ale orhideei si cu reteta universala folosita de Amelia pentru cresterea florilor, in general, si a orhideei, in special ;)

    RépondreSupprimer