lundi 14 février 2011

Vorbeşte cu ea


1

Aproape sigur vă gândiţi la "Hable con ella", filmul lui Almodovar, la dansul Pinei Bausch, la muzica lui Alberto Iglesias…

"Vorbeşte cu ea" - este însă, credem, şi ingredientul miracol care a permis orhideei noastre să înflorească după ce mai bine de un an şi jumătate a fost "între viaţă şi moarte".

2

După părerea noastră, reţeta ideală pentru înflorirea unei orhidee este:
apă de robinet – puţină, puţină,
răbdare – multă, multă,
dragoste – cât cuprinde
şi

3

Vorbiţi cu ea!

6 commentaires:

  1. Este foarte adevarat, asa fac si eu si am reusit rezultate surprinzatoare, cu plante care nici nu mai credeam vreodata ca se vor intrema! Si totusi, de vorba buna, au reusit sa ne bucure din nou!
    Sanatate si numai bine va dorim.

    RépondreSupprimer
  2. Hallo, beautiful pictures.. these flowers are really nice.. i love that soft rose colour..
    Greetings..
    Matias.

    RépondreSupprimer
  3. Râbdarea, râbdarea...Asta era secretul!! :)

    RépondreSupprimer
  4. Felicitari pentru fotografii, sunt foarte frumoase! Si foarte interesanta reteta, am sa o incerc si eu. Orhideea mea (am adoptat-o de la fostii proprietari) are boboci acum si abia astept sa o vad inflorita!
    Sunt convinsa ca si florile simt ceea ce noi le transmitem: bucurie, tristete, dragoste...

    RépondreSupprimer
  5. Grozav de frumoasa orhidee, ce bine ca a inviat!
    Eu am facut cadou lui Sandu un bonzai, acum doi ani. I-a tot vorbit (in plus de ingrijirile prescrise) dar tot degeaba; a trait doar 6 luni si s-a prapadit. Poate trebuia sa-i vorbim in japoneza!

    RépondreSupprimer