mardi 15 mars 2011

Pădurea la jumatea lui martie



12
345678910
Tudor Gheorghe – Mugur, mugurel
Forêt de Montmorency, Domaine de la Chasse, duminică, 13 martie 2011, Nikon L12

15 commentaires:

  1. Primavara si-a intrat in drepturi, ...si in fiecare zi ne arata o ”haina” noua.

    O zi buna!

    RépondreSupprimer
  2. Cam asa este si aici : mugur, mugurel!
    Va doresc o primavara linistita !
    Salutari!

    RépondreSupprimer
  3. vai, cum mai miroase padurea in perioada asta a anului! imi vine sa las cat colo orasul si sa fuuug...

    RépondreSupprimer
  4. Cand am vazut pozele, am tras aer in piept si mi-am indreptat spinarea! Sunt foarte bucuros de aceasta metamorfoza!
    O zi buna va doresc.

    RépondreSupprimer
  5. Superbe fotografiile! Impresionant cu izbucneste viata din toate colturile, pe toate ramurile, din toti mugurii... Sa aveti o primavara minunata!

    RépondreSupprimer
  6. Superba serie cu un fundal sonor de exceptie !

    RépondreSupprimer
  7. Superb! Ce calm, ce liniste! Nu se gaseste asa ceva la Paris sau la Aubervilliers...Pacat!

    RépondreSupprimer
  8. Foarte frumoase pozele si nu stiu cum, parca imi dau senzatia ca sunt si eu pe undeva pe acolo :)
    Oricum, mi-au facut un mare chef de evadare din Bucuresti

    RépondreSupprimer
  9. Promising images of spring, thank you for sharing them! :-)

    RépondreSupprimer
  10. Mi-au placut imaginile de la padure, propaspete si reconfortante

    RépondreSupprimer
  11. j'adore ces petits chatons tout doux qui
    annoncent le printemps !
    merci pour ce joli bouquet d'images !
    bisous à vous

    RépondreSupprimer
  12. @ Claudia - Multumim pt comentariu si urari! Asemenea ;)

    @ Wind - Multumim pt vizita si ganduri bune! Ne-am dori si va dorim o primavara linistita...

    @ Vaca verde - Ne bucuram ca fotografiile au starnit aromele padurii! Veniti in codru ;)

    @ Ion Batrane - Grozava reactie la privirea fotografiilor! Ne pare bine ;)

    @ Cristina Dumitru - Multumim pentru aprecierea fotografiilor. O primavara frumoasa va dorim si noi!

    @ Viorel Dima - Muzica romaneasca veche si vocea minunata a lui Tudor Gheorghe. Ne bucuram ca v-a placut!

    @ Cris - Vezi ce placut e sa locuiesti langa padure! Mai ales cand din marginea padurii se vede turnul Eiffel ;)

    @ tetris - Poate din cauza ca atunci cand fotografiem locuri frumoase ne gandim si la prietenii de departe? Evadati!

    @ Merisi - It's always pleasant to share ;) You do the same with superb photos! Thanks

    @ Domnina - Si noua ne plac fotografiile primite de la tine! Multumim

    @ Donca - Ne fac placere asemenea cuvinte care vin de la cineva care face mereu fotografii minunate!

    @ Marty - Nous adorons aussi les petits chatons, Kiwi, entre autres ;) Bisous

    @ arcadia - Multumim mult pentru apreciere! O zi buna ;)

    RépondreSupprimer
  13. minunata serie..nu am ce comenta..am ramas uimit

    RépondreSupprimer