mardi 1 mars 2011

Semne şi oracole

Ce plăcere ca, la sfârşitul unor postări frumoase şi savuroase, să ne descoperim numele în lista celor cărora le sunt transmise "lepşele" care circulă în blogosferă! Mulţumim
http://graphis-artwork.blogspot.com/2011/02/10-things-i-like.html
http://doncaserj.blogspot.com/2011/02/ce-am-vrut-sa-ma-fac-cand-eram-mica.html
http://tetris-bdv.blogspot.com/2011/02/cand-o-sa-fiu-mare.html

Cum am putea să nu dăm atenţia cuvenită oracolelor sau să nu dăm ascultare semnelor?



Semne de... primăvară pe drum cu sens unic
Franţa, fev. 2011

Iată un răspuns rapid şi condensat.

"10 things I like." Greu de ales numai 10. Aşa că ne rezumăm la cinci, extrase din subtitlul blogului: Călătorii – Expoziţii – Fotografii – Lecturi - Spectacole.

"Ce visam să (mă) fac?" Multe visam… Dar soarta fusese pecetluită când pe actul de naştere fusese scris numele: chirca-mihai-stefan ;)

Tuturor, un gând bun de Mărţişor!

8 commentaires:

  1. Multumesc de martisor! Va urez, tie, doamnei si domnisoarelor tale, o primavara senina si multe bucurii.

    Florile de Forsythia sunt o imagine reconfortanta pentru martie de la noi, friguros si cenusiu.
    Azi este baba mea si sper sa fie ceva mai senina ca zilele de pina acum.

    RépondreSupprimer
  2. Multumim frumos!
    Anul asta n-am facut martisoare, dar nici n-am cumparat!

    RépondreSupprimer
  3. Cred că primăvara românească în loc s-o ia pe drumul cu sens unic se învârte năucă pe dumuri şi nu mai ajunge :D

    Să aveţi o primăvară mirobolantă! :)

    RépondreSupprimer
  4. Mi-au plăcut mult răspunsurile. Pe gustul meu! Iar jocul de cuvinte - excelent! :)

    RépondreSupprimer
  5. Multumesc de martisor!
    Multumesc de preluarea lepsei: scurt, inteligent si la obiect :)
    Primavara frumoasa va doresc!

    RépondreSupprimer
  6. @ Vaca Verde - Multumim frumos! Asemenea!

    @ Domnina - Multumim frumos! Asemenea! Speram ca a fost o "baba frumoasa", desi bunica-mea spunea ca doctorie buna, copil cuminte si baba frumoasa n-a vazut nimeni ;)

    @ Veronique - Multumim frumos! Asemenea!

    @ Ion Batrane - Cum pe aici nu e obiceiul martisoarelor, nici noi nu, nici una, nici alta ;)

    @ arcadia - O primavara mirobolanta va dorim si noi ;) Speram sa gaseasca la un moment dat si drumul...

    @ Svea - Ce mare placere sa avem iarasi un comentariu de la tine! Multumim si spor la scoala ;)

    @ tetris - Cu placere! Multumim si va dorim la fel!

    RépondreSupprimer