samedi 16 avril 2011

Magnolii la Washington D.C.

Fotografia pe care am publicat-o marti, 12 aprilie, se cuvine insotita de alte cateva imagini surprinse tot atunci. Am fost tentati sa intitulam postarea "Magnolii bine pazite" ;) 1 2 3 4 Numai ca la Washington D.C. magnoliile sunt peste tot: 5 6 7 Si niciunde parca nu am vazut magnolii mai multe si mai frumoase. 8 9 10 Foto MSC, 11 aprilie 2011

8 commentaires:

  1. frumoasa serie...cea cu cei doi tineri pe banca ninsi de petalele magnoliilor mi se pare exceptionala. Va imbratisez si va doresc un sfarsit de saptamana excelent!

    RépondreSupprimer
  2. Superbe, intr-adevar! Un we plin de culoare si soare va doresc.

    RépondreSupprimer
  3. Am comentat atunci catre a mea nefasta: parca ar fi Casa Alba dupa coloanele ce se intrevad printre ramuri si boscheti. Si vad ca am avut dreptate cu banuiala...
    Apoi primind fotografiile actuale... magnolii...am percutat: cumparasem din piatza cateva ramuri de magnolii cu flori si le uitasem in masina. Fuga jos, recuperat ramurile si pus in apa.
    O zi buna va dorim.
    Coco si Dinu

    RépondreSupprimer
  4. Thank you for these wonderful pictures and memories of my former hometown! We had a huge magnolia tree with pink-white blossoms just like these in our garden, and a pale pink star magnolia bush. Fond memories!

    RépondreSupprimer
  5. Nice set of pics love the one with trees and blossom

    RépondreSupprimer
  6. Foarte frumoasa seria! Mi-a atras atentia in mod special fotografia cu bancile goale de sub magnolii, parca imbie lumea sa vina sa se aseze acolo si sa priveasca florile minunate.

    RépondreSupprimer
  7. Superbe imagini florale! Un taram "magnolian" de vis! Abia astept sa infloreasca si magnolia din fata blocului! Aici primavara e un pic intarziata :)

    RépondreSupprimer
  8. Revenind la mesaje mai vechi, mi-am dat seama de ce-mi suna atat de cunoscut unul din titlurile mesajelor tale: Magnolii bine pazite. Ca raspuns, iata inca o parafraza la Menzel: Primavara capricioasa. Iti trimit maine poze cu explozia de flori din zilele Pastelui, urmata imediat de racire si cer mohorat.

    RépondreSupprimer