samedi 2 avril 2011

Primăvară în Japonia. Against forgetting

1 Am primit mesaje de la Ruma. In Japonia au înflorit cireşii! Iar "primăvara" se compune, şi acolo, din "iarbă + soare + sat"! 2 Many aid, encouragement, kindness... From all over the world... 3 Thanks to all of them. Tears of the heart will accept them. 4 Cuvintele sunt de la Ruma, din Japonia. Fotografiile sunt de la noi, de aici. Pentru ca cei care sunt să nu îi uite pe cei care au fost. 5

12 commentaires:

  1. je pense au Japon chaque jour et je fais encore allusion à ce désastre dans mon post d'aujourd'hui!
    ne pas oublier et ces fleurs blanches symbolisent
    le renouveau et l'espoir !
    bisous à vous et bon weekend !

    RépondreSupprimer
  2. Sunt atat de frumoase!

    Am primit si eu un mail (din acelea care circula, fara sa stii cine e autorul pozelor) cu salcanii infloriti, din Japonia. Erau superbi!

    RépondreSupprimer
  3. N-am uitat-o pe Ruma, dacă mi-aţi făcut cunoştinţă cu ea, pe principiul prietenii prietenilor....
    Frumoasă primăvară aveţi!
    Şi exotică, pentru că nu recunosc florile :D

    RépondreSupprimer
  4. Trebuie neaparat anul asta sa ajung la gradina botanica sa vad ciresii infloriti!!! In ce hal am ajuns! sa trebuiasca sa merg la o gradina botanica ca sa vad ciresi infloriti, si whatever alti pomi infloriti. :(

    RépondreSupprimer
  5. Frumos! Sper sa se bucure si ei, acolo, in Japonia! Salutari!

    RépondreSupprimer
  6. @ Marty - Merci bcp pour vos mots et pensées! C'est vraiment ce que nous avons voulu transmettre avec les fleurs blanches. Bisous à vous ;)

    RépondreSupprimer
  7. @ arcadia - Si noi am cunoscut multa lume gratie blogului tau! Multumim! Cat despre arbustul respectiv, nu ne-a fost prezentat. S-ar putea sa fie Amelanchier Lamarckii.

    RépondreSupprimer
  8. @ Purple Rain - Bravo! Sa vezi ciresi infloriti la Gradina Botanica e ceva demn de Marele Nord ;) Pe cand fotografii cu ciresii in floare la Montreal?

    RépondreSupprimer