lundi 2 mai 2011

Lalelele din Keukenhof

Am promis aseară câte o floare iubitorilor de lalele.

1
2
3

Vă rugăm să o alegeţi, fie direct din câmp, fie din parcul de la Keukenhof:

4
5
6
7
8
9

Noi am cules una pentru un blog amic, cu o întrebare: cum se poate pune o floare între paginile unei cărţi electronice?

10

Foto MSChirca, Keukenhof, Olanda - 2 mai 2008 - Nikon L12

12 commentaires:

  1. Beautiful imagery. Great colours and composition

    RépondreSupprimer
  2. Vai, sunt superbe! Eu am primit o lalea foarte frumoasa, colorata exact pe placul meu. Multumesc! Eu lipsesc cateva zile, dar astept mailul cu datele necesare pentru a va trimite premiul.

    RépondreSupprimer
  3. :)) Se pune într-o carte normală și apoi, după ce se usucă, se pune în husa cărții electronice! Știu, nu e același lucru :)

    RépondreSupprimer
  4. Doamne, o adevarata incantare a simturilor! Minunat!

    RépondreSupprimer
  5. Superba simfonie de culori! Multumim.

    RépondreSupprimer
  6. Eu aleg o lalea rosie ca sangele. Ca sangele care ne curge tuturor prin vene, ca sangele ce ne leaga de mosii si stramosii nostri. Ce ar putea fi mai adevarat, mai real si mai frumos?! Oriunde am fi noi, imprastiati cu totii in lumea asta mare...

    RépondreSupprimer
  7. Eu mi-am ales una roşie, vă mulţumesc frumos! :)

    RépondreSupprimer
  8. Et in Arcadia ego!
    E adevarat, e ceva timp de atunci (am fost mai de demult, in 1992), dar impresia de atunci a ramas vie si teribil de frumoasa.

    RépondreSupprimer
  9. Cîta frumusete!Iubesc lalelele,sînt superbe!

    RépondreSupprimer
  10. @ Picturit - Thanks! We love your comments ;)

    @ Irina - Ne bucuram ca au placut si ca printre ele s-a aflat si culoarea preferata ;)

    @ ionuca - Am notat! Vom incerca, daca vom avea o carte electronica...

    @ Svea - Multumim frumos pentru apreciere!

    @ pharaonx - Frumos - de acord, dar cum de obicei e foarte multa lume, nu e chiar asa de liniste ;)

    @ Veronique - Multumim!

    @ Salmi - Si noi multumim!

    @ Cristina Dumitru - Foarte frumoase si pline de suflet cuvinte! Multumim mult

    @ arcadia - Ne bucuram mult! Cu tot dragul ;)

    @ Domnina - Amintirile frumoase se sterg greu sau niciodata ;)

    @ maya - Multumim mult de vizita! O zi buna ;)

    RépondreSupprimer