jeudi 21 juillet 2011

În Avignon, la umbră

12
34
56
78
910
1112
1414


Foto MSChirca - Avignon, iulie 2011

6 commentaires:

  1. avignon, une ville que j'aime ! belle série
    de photos !
    happy day !!
    bisous

    RépondreSupprimer
  2. l-am pus pe lista poate oi trece si eu pe acolo vreodata :-)

    RépondreSupprimer
  3. La umbra doar 35 de grade!!!!
    Salutari din Costinesti unde am ajuns azi, dupa un drum infernal intre Cernavoda si destinatie! Foarte cald, apa marii inca n-am incercat-o.
    Ieri am fost in Bucuresti la un spectacol la Arenele Romane, Flacara lui Adrian Paunescu. A fost o atmosfera teribila, cu toate ca Sf. Ilie nu ne-a lasat fara ploaie!!!
    Multi artisti mari, Socaciu, Vintila, trupa Totusi, Florin Piersic (care a recitat magnific "Repetabila povara") George Nicolescu, Nicu Alifantis, Ileana Vulpescu dar si oameni mari din Basarabia ca Nicolae Dabija care a venit direct de la Toronto sa ne vorbeasca de dorinta de unire a basarabenilor.

    RépondreSupprimer
  4. @ Marty - Pour nous, c'était la première fois à Avignon! On a beaucoup aimé ;)
    Happy day to you too!
    Bisous :))

    RépondreSupprimer
  5. @ Veronique - Bine ai facut sa-l treci pe lista, dar sa fie in iulie, in perioada festivalului de teatru!

    RépondreSupprimer
  6. @ Ion Batrane - Vacanta placuta in continuare ;)

    RépondreSupprimer