vendredi 19 août 2011

Aseară, în România

Grozav îmi place lumina după-amiezilor târzii de august!

Cineva a pus pe un blog un citat din Henry James: "Summer afternoon - summer afternoon; to me those have always been the two most beautiful words in the English language".

Alegerea doar e grea. Unde-i mai frumos: la munte,

1
la mare,

2
pe Dunăre?

3
Ori la Bucureşti, privind vaporaraşul din Herăstrău

4
sau lumina soarelui coborând după blocuri?

5
Cum ajung însă la Gara de Nord,

6
dau o fugă până la Braşov

7
apoi mai departe, la Iaşi,

8
şi mă opresc să privesc cerul la Constanţa.

9
Fără să mă hotărăsc: îmi place mai mult la munte

10
sau la mare?

11
Între timp, soarele a coborât în spatele munţilor,

12
iar eu, în faţa ecranului, mă tot întreb:
Oare ce-i mai frumos decât o după-amiază târzie de august?


Note

1. Toate fotografiile sunt preluate din imaginile transmise ieri după-amiază de http://www.jurnalul.ro/webcam/. Mulţumiri Jurnalulului Naţional, datorită căruia am privit şi răsăritul de soare la Mamaia aşa cum nu-l mai văzusem vreodată!

2. Citatul din Henry James l-am găsit la http://kaya-visualimpact.blogspot.com/2011/08/my-micro-world-in-late-summer-afternoon.html

4 commentaires:

  1. frumoase cadre...ceva esential din fiecare loc! :)

    RépondreSupprimer
  2. Frumoase poze!
    Va trimit pe aceeasi tema linkul de mai jos:
    http://www.youtube.com/watch?v=0pISnvMYOzQ

    RépondreSupprimer
  3. @ Cristina Munteanu
    @ Ion Batrane
    Multumim mult pt aprecieri ;)

    RépondreSupprimer
  4. Nu am reusit sa citesc textul (bleu), insa pozele sint minunate.

    Merci!

    RépondreSupprimer