lundi 8 août 2011

Ratonul din Central Park

Intrerupem pentru moment seria postărilor despre Avignon, deoarece a dispărut un raton!



Veve, mama ratonilor canadieni, este îngrijorată că a dispărut Şefu', cel mai cel mai dintre ratonii pe care îi hrăneşte, doftoriceşte, psihanalizează şi fotografiază.

Noi însă credem că l-am zărit în Central Park. Adică nu "credem că am zărit", căci am fotografiat acolo un raton uriaş. Noi, surprişi şi emoţionaţi - de asta şi toate fotografiile cu el, minus una, sunt mişcate. El, impasibil, traversând aleea după ce escaladase gărduţul, inspecta cu atenţie tufişurile. Ori pierduse ceva, ori era cercetător de felul lui.

video

Noi bănuim că el era, că prea era mare şi părea un fel de şef al ratonilor. De cum l-am văzut, ne-am gândit la Veve şi la ratonii pe care până atunci nu-i mai văzusem decât în fotografiile ei. Aşa că noi credem că el e Şefu'! Dăduse o fugă până la New York, să vadă ce şi cum. Dacă e cazul, mai dăm şi noi o fugă până acolo, să vedem dacă nu s-a instalat definitiv ;)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire