dimanche 4 septembre 2011

New York, de noapte, de sus - Empire State Building


1
Ultima seară la New York. Când ne-am aşezat la coadă, privind spre blocul de vis-à-vis, mai era încă zi. Speram să vedem New Yorkul de sus, pe înserat.

2
L-am văzut pe noapte plină. Până am intrat în clădire, a mai mers cum a mai mers: doar trei sferturi de oră. După ce am trecut de holul aurit de la intrare, a început coada adevărată, de două ore şi mai bine: şerpuită, năucitoare, interminabilă.

3
Când am ajuns sus, urcând ultimele etaje pe scări, pentru că aşteptarea la lift era prea lungă, eram obosiţi peste poate.

4
Ne-a trebuit oarecare curaj să ieşim în vântul de afară. Dar New Yorkul era la picioarele noastre, dispus să ne pozeze în toate poziţiile: în plan larg sau în plan american, spre nord, spre est, spre sud, spre vest.

5678910111213
La plecare, ne regăsisem zâmbetul.

14
Iar la ieşire, un tânăr ghid saluta vesel: "Thank you for the visit! Come again! We love your money!"

6 commentaires:

  1. wow, fabuleux, wonderful ! quelle vue !!
    à pleurer !!! la patience récompensée !
    bisous à vous deux
    et merci de votre gentillesse !

    RépondreSupprimer
  2. @ Cris - Multumim pt comentariu si o zi buna iti dorim!

    RépondreSupprimer
  3. Acum trimitem versiunea noastra. Este facuta in acelasi loc, dar pe zi in 2009! Mi-amintesc de coada facuta in local, dar ea a fost benifica pentru ca eram foarte inghetati din cauza vantului rece din februarie!

    RépondreSupprimer
  4. @ Ion Batrane - WOW! Arata grozav! Multumim mult pt poze. La un moment dat, cred ca am folosit aceeasi oglinda ca sa ne "autofotografiem" ;)

    RépondreSupprimer