mercredi 14 septembre 2011

Thai Cooking 2011 - Curs de bucătărie thailandeză


Dacă n-am avut ocazia să gust mâncărurile thailandeze la ele acasă, am savurat însă de multe ori poveştile şi fotografiile aduse de acolo, din pieţe sau restaurante. O parte din ele le-am postat deja pe blog, aici sau dincoace.

De data aceasta aş fi vrut să vă povestesc despre cursul de bucătărie thailandeză la care a participat Cristina, dar am văzut că respectiva "Cookery School" are un site la care nu sunt multe de adăugat. Ceea ce nu apare pe site este însă tocmai partea care mie mi se pare cea mai atrăgătoare din întregul curs: mersul la piaţă. Mai ales că la baza bucătariei thailandeze stau 27 ierburi şi condimente diferite, care îi dau savoarea specifică: busuioc, mentă, piper, usturoi, ardei iute, susan, scorţişoară, nucşoară, cuişoare, ghimbir, coriandru ş.a.

Aşa că, îndrumaţi de profesoara thailandeză, vă invităm la piaţă.
Pe alese!


Iar câteva ore mai târziu, dacă aţi lucrat bine, vă putem spune şi
"Poftă bună!"

2 commentaires:

  1. j'aime la cuisine asiatique et quand je trouve des légumes et des épices, j'aime la cuisiner, même si le goût ne sera jamais le même !
    ce post me donne faim !!
    bisous à vous deux

    RépondreSupprimer
  2. Si mie mi se face pofta cand vad fotografiile!!
    Miam ;)

    RépondreSupprimer