mercredi 5 octobre 2011

BROG - sau când BLOG se transformă în DROG

Cum să evit ca blogul să nu se transforme într-un drog cronofag !?


Să scriu mai rar!
Dacă scriu doar o dată la două zile, o să reuşesc să vă povestesc şi să vă arăt tot ce aş vrea?
Bun, în caz de forţă majoră, o să scriu mai rar! Sau mai des...

Să "maschez" comentariile!
În felul acesta poate voi aştepta mai puţin părerile cititorilor. Dar poate oare să existe un blog fără cititori? Să fac un fel de "artă pentru artă"? Nu aduce prea mult cu "arta brută" (vezi aici)? Oricum, cine vrea, poate să ne scrie (vezi "Afficher mon profil complet").
Asta e ca în bancul cu pisicuţa care îi scrie motanului:
"Eu mă ascund. Tu caută-mă.
P.S. Sunt sub masă!"

Să nu mă mai preocupe poziţia în ZeList!
Bun, deja nu am intrat în sistemul WWW (à propos: Brava celei care l-a lansat în română, poziţia 13 în ZeList!) şi nu am mai trimis "lepşe" primite sau inventate.
Să văd până unde o să cobor. Sau să nu mai văd, că am zis să nu mai mă uit!

Să citesc şi să comentez mai puţin alte bloguri!
Ei, asta acum! Totul are o limită!


Câteva flori pentru cititorii acestui "brog" ;)


Nota adaugata miercuri, 5 oct. 2011, seara tarziu
Am primit de la tetris un mail care ne-a facut placere
Cu acordul ei, il publicam mai jos
Aha, am inteles! Adevarul e ca e riscul de a deveni dependenti de blog, am observat si eu. Si totusi, prin comentarii intri in contact cu ceilalti si exista posibilitatea de a cunoaste (atat cat se poate, in virtual si cu riscul de a te insela) oameni interesanti.
Eu am vrut sa renunt, dar m-a oprit legatura care s-a format cu cativa din cei care viziteaza blogul si care comenteaza.
E cu dus si intors si cu bune si cu rele. Am ajuns la compromisul sa scriu cand am timp si chef
Dar de citit, citesc zilnic anumite bloguri
Pozitia in Zelist ma bucura, nu pot sa neg, dar mai important mi se par relatiile care se stabilesc dintr-o simpatie sincera, decat de dragul de a urca intr-un clasament. Adica ceea ce fac lepsele acelea. Pe care eu le trasmit pentru ca ma intereseaza parerile celor carora le transmit, nu pentru ca vreau un rank mai inalt in lista aceea
La voi mereu gasesc poze super si info interesante, este unul din blogurile care lasa ceva in mintea si sufletul cititorului
Seara frumoasa,




Mail primit de la Purple Rain (Thu, Oct 6, 2011 at 8:17 PM)
Nu imi e prea clar ce naiba ati facut pe blog, dar nu mai vad nici un comentariu si nici interfata conviviala ca sa trimit un mesaj, nu mai e!!!! Why??? Chiar vroiam sa raspund la linkul asta vis-a vis de dependenta de blog. Acum serios, comentariile sunt bune pe un blog, asa, la vedere. Sa le mai vada si altii, poate se inspira...:)
Uf. Tineti-ma si pe mine la curent cu modificarile.

For God sake, nu schimbati nimic la blog. E atat de frumos si imi place atat de mult, poze, comentarii, impresii, tot. Desigur, voi stiti mai bine ce anume doriti. 
O zi buna!!!




Mail primit de la salmi (Fri, Oct 7, 2011 at 10:16 AM)
Am vrut sa las azi un comentariu si am vazut ca nu mai exista posibilitatea, am citit apoi postul...tocmai intr-o zi in care ma gandeam si eu ca ar trebui sa pun punct nu neaparat blogului dar statului cu nemiluita pe net
In fine, voiam doar sa va transmit salutari si sa va spun ca eu vin pe blogul vostru ca sa aflu/vad in fotografii lucruri, fapte, locuri despre care nu aflu din alte parti.
Mi-a placut NY primavara, mai ales cand la noi toamna e in toi...
Numai bine si o toamna frumoasa mai departe!