mercredi 9 novembre 2011

Lacăte de dragoste la Florenţa

Primele "lucchetti dell'amore" le-am descoperit din prima dimineaţă petrecută la Florenţa.



Cu uimire, căci nu ne aşteptam să le găsim agăţate tocmai de Dom.



Ne aşezasem cuminţi la coada lungă făcută pentru a intra în catedrala Santa Maria del Fiore.
Priveam şi fotografiam zidurile placate, neobişnuit (pentru noi), în marmură albă şi verde.



Când am zărit, dincolo de panoul negru de mai sus, un inel fixat în zid, de care erau agăţate câteva lăcăţele.



Nu se poate! Să fie oare "lacăte de dragoste"?
Inima desenată pe unul din ele ne-a înlăturat orice dubiu.


Ce făcuseră însă cu cheile? Obiceiul este la Paris să le arunci în Sena, la Roma să le arunci în Tibru ş.a.m.d., dar Arno nu curge la poalele Domului.



Când am ajuns la Arno, având în fundal Ponte Vecchio, am descoperit adevăratele colecţii florentine de lacăte de dragoste.




Şi ne-am liniştit!



Există lacăte de dragoste şi la Florenţa!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire