jeudi 8 décembre 2011

Cântece de demult (2) - Carnetul corporalului Lucaciu, 1892 - Să fim cuminţi


Dau paginile carnetului de care vă povesteam săptămâna trecută (1)
Dintre pagini cad câteva flori mici, uscate, cu tulpină lungă.
Alte versuri, cele ale unui cântec.
Cântat de tinerii recruţi, în momentele de pauză.
Acum mai bine de 119 ani...


Să fim cuminţi

Când ne uitam unul la altul
Cu ochi cuprinşi de dulci dorinţi
Tu îmi şopteai că nu se poate
Să fim cuminţi (bis)

Ori de-ţi spuneam că eşti frumoasă
Dar inima nu ţi-o mai simţi
Îmi astupai cu mâna gura
Să fim cuminţi (bis)

Şi de-ţi furam vreo sărutare
Când tu voiai să te alinţi
Te făceai roşie şi mă mustrai
Să fim cuminţi (bis)

Şi acum atâtea gingăşii scumpe
Tu totdeauna ai să mă minţi
Şi-am să te-ascult când mi-oi mai zice
Să fim cuminţi (bis)

Lucaciu

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire