samedi 24 décembre 2011

Crăciun 2011

 În prag de Crăciun 2011, vă dorim tuturor
 mari sau mici, scriitori sau cititori, de aproape sau de departe,
 Sărbători fericite, în pace şi bucurie, alături de cei dragi!

Foto MSChirca - magazin din Old Town, Alexandria, Virginia, SUA, aprilie 2011

13 commentaires:

  1. I wish you and yours a lovely holiday seasons as well.
    wishing you joy, health, love each and every day.

    warmly,
    Elena

    RépondreSupprimer
  2. Crăciun Fericit! Sărbători cu multe bucurii alături de cei dragi!

    RépondreSupprimer
  3. Dragii mei, vă doresc din toată inima un Crăciun minunat și rafinat precum scrierile voastre! :)

    RépondreSupprimer
  4. Craciun fericit dragii mei parisieni! :) Sa va aduca Mosul tot ce doriti si sa aveti sarbatori de neuitat!

    RépondreSupprimer
  5. Sanatate, prosperitate, ...si mii de bucurii alaturi de cei dragi! Craciun fericit!

    RépondreSupprimer
  6. Sarbatori fericite alaturi de cei dragi!

    RépondreSupprimer
  7. Sat, Dec 24, 2011 at 7:31 PM
    Multumim pentru urari ! Craciun Fericit si voua !

    RépondreSupprimer
  8. Sun, Dec 25, 2011 at 1:41 AM
    Multumim mult. Sarbatori fericite si voua!

    RépondreSupprimer
  9. Sun, Dec 25, 2011 at 11:41 AM
    Merci beaucoup pour ces jolies cartes de Noël, j'espère que vous passez d'heureuses fêtes et que toute la famille se porte bien.
    Marie-Christine.

    RépondreSupprimer
  10. Sun, Dec 25, 2011 at 3:10 PM
    Impreuna cu intreaga familie va doresc o sarbatoare minunata !!! Un Craciun plin de bucurie!
    Dumnezeu sa va binecuvanteze si sa va ocroteasca!

    RépondreSupprimer
  11. Mon, Dec 26, 2011 at 11:57 AM
    Multumim mult. Craciun Fericit la toata familia si un An Nou cu sanatate, impliniri si fericire.
    Ana, Alex si Scott

    RépondreSupprimer
  12. Tue, Dec 27, 2011 at 10:01 AM
    Va doresc sarbatori fericite si un sfarsit de an excelent!
    Va imbratisez cu mare drag
    Gabriela Pana

    RépondreSupprimer
  13. Thu, Dec 29, 2011 at 12:24 AM
    Sarbatori fericite Pline de caldura si pace! :)
    Cu drag,

    RépondreSupprimer