samedi 5 mai 2012

Aeroporturi - Radio (75-78)

Ajunşi acasă de la aeroport, în timp ce făceam o primă fotografie pe fereastra apartamentului de la etajul 22, Mihaela s-a conectat la Internet şi a sunat în Franţa:
"A ajuns!"
"Am ajuns" - am confirmat eu.
"Mă bucur mult" - a răspuns Amelia. "Tocmai aşteptam telefonul de la Radio, pentru transmisie. Puteţi să mă sunaţi puţin mai târziu?"
"Sigur că da!"
De abia am avut timp să ne conectăm la www.radioromaniacultural.ro, şi am auzit din nou vocea Ameliei.
"Am ascultat la Shanghai cum vorbeai de la Paris la Radio Bucureşti" - i-am spus după aceea, încântaţi.
Intervenţia aceea, din 30 martie, nu am înregistrat-o.
A fost vorba despre Ziua Naţională a Somnului în Franţa (Radio 75).
Şi nici pe următoarele două: Expediţia Tara Oceans
(Radio 76) şi Măştile de jad ale maiaşilor (Radio 77).
Sperăm însă că le-aţi ascultat.
Apoi a venit vacanţa.
Cu... avionul din Franţa. La fel a sosit şi Amelia.
Apoi vacanţa s-a sfârşit şi avioanele au zburat în direcţie inversă.
 Amelia şi-a reluat intervenţiile la Radio România Cultural. Ieri a vorbit despre Premiile l'Oréal-UNESCO pentru Femei şi Ştiinţă (Radio 78). 
Şi - oare de ce? - despre aeroporturi...

Amelia Chirca - Intervenţie în emisiunea "Ştiinţa în cuvinte potrivite",
redactori Corina Negrea şi Dan Manolache,
transmisă vineri, 4 mai 2012, de Radio România Cultural.
Emisiunea a putut fi ascultată în direct, începând cu ora 13:15 ora României,  pe http://www.radioromaniacultural.ro/, şi un extras poate fi ascultat, aici şi acum, pe blog.

3 commentaires:

  1. amazing!

    have a nice weekend,
    elena

    RépondreSupprimer
  2. Superbe fotografii!
    O duminica frumoasa!

    RépondreSupprimer
  3. Îmi place cum ţi-ai asezonat cuvintele cu frumoasele flori de primăvară şi ne-ai servit un articol extrem de plăcut. :)
    O duminică frumoasă!

    RépondreSupprimer