mardi 31 juillet 2012

Seri de iulie la Bucureşti - Pe malul lacului












10 commentaires:

  1. E pentru prima dată când mi-a trecut fulgerător prin inimă regretul că am plecat din București. Nu c-aș fi cutezat să vă invit pe malul lacului, ci doar așa, să încerc sentimentul că distanța e mai mică :)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Atunci putem sa te invitam noi, data viitoare?
      Ne-ar fi facut mare placere.
      O zi frumoasa va dorim!

      P.S. Aseara am vrut sa lasam un comentariu pentru Smaranda: "Suuuperb! Suuuperba!" Ordinatorul (Avast) ne-a averizat sa nu o facemm. Mai incercam.

      Supprimer
  2. Superbe toate! Ati prins un apus foarte frumos, fotogenic!
    Dar cel mai mult imi place cel cu paharul :)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Multumim pentru vizita si comentariu!
      Si noi am apreciat mult continutul paharului ;)

      Supprimer
  3. Deosebite toate. Imi place aerul de mister pe care il arunca apusul peste Bucuresti. :)

    RépondreSupprimer
  4. des images superbes, des couleurs à couper le souffle !
    je vous souhaite un joli mois d'août

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Merci, Marty!
      Vos commentaires nous font toujours plaisir ;)
      Joli mois d'août à vous aussi!

      Supprimer
  5. J'apprécie spécialement les photos avec reflets, ombres....
    aussi la dernière photo m'a donné envie de peindre ce genre là, malheureusement je ne sais pas peindre mais j'aime .
    J'espère que vous portez bien et que vous passez d'heureuses vacances.

    RépondreSupprimer
  6. Ce frumoase si linistite sunt serile acolo! ;)
    Splendid!

    RépondreSupprimer