mardi 26 février 2013

[36] Cântecele de demult ale caporalului Lucaciu din Sălişte // Paris - Poduri spre malul stâng

 "Pân-aveam şi eu drăguţă
Îmi părea noaptea micuţă
Dar drăguţă de când n-am
Pare-mi noaptea cât un an."
 "Foaie verde pomişor
Am iubit învăţator
Pomişorul s-a uscat
Învăţatorul m-a lăsat."
 "Câtu-i Sibiul de mare
Şi nici o dragoste n-are.
Câtu-i Sadu de micuţ
Şi cu doru e umplut."
 "Măi bădiţă de la şcoală
Vin acasă de te însoară
Nu voi să spun tuturor
Că de dorul tău mor."
În spatele catedralei Notre-Dame, Île de la Cité este legată de malul stâng prin Pont de l'Archevêché (o frântură se zăreşte în prima fotografie), care este podul cel mai îngust din Paris (11 m).
În amonte, urmează apoi Pont de la Tournelle şi Pont Sully (ultima fotografie), amândouă legând malul stâng al Senei de Île Saint-Louis.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire