lundi 25 mars 2013

[50] Cântecele de demult ale caporalului Lucaciu din Sălişte // Paris - Nori deasupra Senei

O minune
 Numai drumu l-am trecut
Şi-o minune am văzut
Fata mare, moş bătrân

Cerea fetei măr din sân.
 Fata mereu îl îmbrâncea
Şi bătrânului zicea:
Fugi la naiba moş bătrân
Că nu-ţi dau mărul din sân.
Nu eşti copil băieţel

Să te poţi juca cu el.
 Bătrânul fetei zicea:
Nu ştii nimic fata mea.
Copilu copilăros
Aruncă măru pe jos
Nu ştie măru a-l mânca
Nici cu el a se juca.
Iar eu, bătrân fără dinţi
Dară cum să nu te minţi
Eu ştiu măru a-l mânca
Şi cu el a mă juca.

Scrisă în 5 iunie la amiază
Lucaciu Corporal

2 commentaires:

  1. j'adore ! belles images !
    encore une semaine qui commence !!
    belle journée à vous

    RépondreSupprimer
  2. Cristina Chirca25 mars 2013 à 09:54

    Mon, Mar 25, 2013 at 8:57 AM
    Foarte frumoasa luminozitate pe fotografiile acestea!
    Biiizous!

    RépondreSupprimer