mercredi 17 juillet 2013

Hello Everybody ! [Bonnie pentru Dali şi Vladimir]


Hello Everybody
How do you do ?


A&M s-au întors !
Nu că m-aş fi simţit abandonată, dar de fiecare dată e puţin bizar când ei pleacă de acasă şi nu mă iau şi pe mine. De fapt, dacă mă gândesc bine, nu m-au luat niciodată cu ei ! Nici măcar atunci când se duc să se plimbe prin pădure… Darămite acum, când au fost pe partea cealaltă a Mânecii. Se pare că acolo oamenii vorbesc o altă limbă (am învăţat şi eu câteva cuvinte – vezi mai sus), iar pisicile, în loc să spună « Miaou », zic « Miaow » !

Drôle d’idée, n’est pas, de se promener avec son chat ?! Dacă mă gândesc bine, nici nu mi-ar place să merg la plimbare cu A&M  ! Mă plimb când şi unde vreau eu ! În restul timpului, prefer să rămân acasă - Vesta, la gardienne du foyer ! - şi să visez… Mai ales că atunci când se întorc dintr-o călătorie, stăm mult, mult de tot, la tors poveşti…

Îmi povesesc pe unde au fost, ce-au văzut, ce-au auzit, ce-au mirosit şi ce-au mâncat, ce pisici au mângâiat… (asta din urmă doar ca să vadă dacă sunt puţin geloasă !) De data asta au încercat să mângâie veveriţele din St. James’s Park. Bineînţeles că nu au reuşit ! Dacă aş fi fost eu în locul lor, alta era povestea ! Bine măcar că au reuşit să le facă două-trei poze.


Recunosc însă că acum de abia i-am aşteptat să se întoarcă, pentru că aveam de citit şi de răspuns mesajelorscrise de Dali şi de Vladimir pe blogul Mirrrrelei, pardon – Mirellei.

Ceea ce voi face cât de curând. Aştept puţin să-şi revină din emoţiile revederii. Să vă dau doar un exemplu de cât de emoţionat a fost M.

După ce îşi târâseră valijoarele cu rotiţe dimineaţa prin Cambridge, la prânz prin Londra şi seara prin Paris, au ajuns acasă târziu, după miezul nopţii. Îi aşteptam în grădină şi le-am spus « Bine aţi venit », în engleză, desigur. Nu ştiu cât de obosit era M. şi ce a înţeles, dar, după ce m-a mângâit pe creştet, mi-a spus : « Lasă că-ţi dă tata ! » (??)

După care a luat o căniţă cu grăunţe pe care le-a turnat în străchinuţa… cu lapte !! Când a văzut ce-a făcut, şi-a cerut scuze, a spus că nu văzuse de întuneric, că probabil cineva a schimbat destinaţiile străchinuţelor, pentru că aia nu era pentru lapte, ci pentru grăunţe, că le va scoate el din lapte şi le va şterge una câte una, ş.a.m.d., ş.a.m.d.


Mi-am dat seama că are nevoie de puţină odihnă pentru a se putea discuta cu el coerent.
Şi pentru a le răspunde lui Dali şi Vladmir.
O zi, două…
Bisous ;)
Bonnie

1 commentaire:

  1. Welcome back and thank you for the exquisite pictures, and the smiles your story brought! That first image is a marvel, love the silhouettes, in my mind the awakening on a cool morning on a hot day in July. How refreshing!

    I have been traveling, too, six countries, from the mountains to lakes to the seaside. Now I am back home in Vienna, where the nights are blessedly cool, lovely.

    Hugs,
    Merisi

    RépondreSupprimer