samedi 6 juillet 2013

Poze pentru Dali


Cu câtva timp în urmă, Dali, un pisic mic, simpatíc şi năzdrăvan, 
(pleonasme, evident, din moment ce am zis « pisic »), 
a început să ţină un jurnal.
Acum câteva zile, i-am trimis şi eu un comentariu, aşa, ca de la felină la felină.


Azi îi trimit nişte fotografii recente.
 Cu un mesaj simplu :


« Băutura ideală este… laptele ! »



Sfat de pisică cu experienţă !
Bonnie


3 commentaires:

  1. Poozeee!!! Waoh! Merci tante Bonnie, ce ma bucurrr!! Plein de bisous :*
    hmm... cu laptele promit sa ma mai gindesc...
    Dali

    RépondreSupprimer
  2. Gandeste-te!
    Si nu uita sa te joci!
    Bisous de la Bonnie ;)

    RépondreSupprimer
  3. Ma joc non-stop, doar cind dorm nu ma joc ;)
    Tante Bonnie, un motan roscat ne-a scris o scrisoare!!
    I-am raspuns repede, chiar daca stiu ca nu e voie sa vorbesti cu strainii... dar Vladimir nu e chiar strain... si stiam ca esti in vacance citva timp.
    Vacanta superba din partea mea si a Mirellei!
    A +
    Dali

    RépondreSupprimer