mardi 10 juin 2014

Lumea şi noi: „Povestea franţuzească a Ameliei Chirca” pe TVR Internaţional



Emisiunea poate fi urmărită


6 commentaires:

  1. Hello Miss ! j'ai regardé la vidéo même si je ne comprends rien,
    juste pour prendre un petit café avec toi .....

    RépondreSupprimer
  2. Frumoasa emisiune, felicitari!
    Se adevereste ca omul sfinteste locul (locurile) in care traieste si munceste.
    Urez Ameliei mult succes si putere in continuare si mai ales, bucurie pentru ceea ce intreprinde.
    Domnina

    RépondreSupprimer
  3. Ok, am vazut-o pe Amelia confruntandu-se cu intrebarile clasice, pe care le primesc romanii peste hotarele tarii. Bravo, mi-au placut raspunsurile pe care le-am simtit ca si ale mele! Revazand locurile de langa Paris, pe care multumita dv. le-am vizitat impreuna, mi s-a facut dor sa va revad si sa petrecem impreuna o mica sedere in Franta.
    Pana atunci va felicit inca o data pentru realizarile voastre si contributia la imaginea buna a Romaniei!

    RépondreSupprimer
  4. Antoaneta Vlaicu13 juin 2014 à 14:13

    FELICITARI, Amelia draga !!!!!
    Interviu exceptional: ai atins toate punctele esentiale: istorie (St Leu + împrejurimile, intrarea de la institutul cultural ro), locul de activitate (pt mine chiar nostalgic si f placut chiar prin imagini), afectiv (ce te simti mai mult sau la cine tii mai mult: "la mama sau la tata", etc, daca occidentalii sunt mai reci).
    Am apreciat constatarea ta: la spectacolele, conferintele de la ambasada, astazi publicul este mai tânar si optimist.
    Ai reusit sa dai imaginea unei integrari pozitive fara nici un fel de umbra, aluzie negativa nici fata de Ro sau Fr.

    RépondreSupprimer