samedi 17 janvier 2015

Printre lacrimi, un zâmbet…


Chloé Verlhac, 15 ianuarie 2015:

„În mod normal, ar fi trebuit să scriu un discurs.
Nu am putut să scriu acest discurs.

Pentru că ceea ce este scris rămâne.
Pentru că este recitit. 

Pentru că serveşte tocmai pentru a-ţi aduce aminte. 


Acesta este un discurs de adio.
Dar eu nu pot să-i spun adio.

Să spun adio, cui? 
Să-i spun adio bărbătului meu, lui Titi al meu?

Acela pe care l-am întâlnit pentru prima dată atunci când aveam 18 ani,
pentru că era nul în ortografie şi m-a întrebat cum se scrie „camionneur”.

Nu i-am răspuns niciodată, ca să fiu sigură că nu divorţăm vreodată.”




Tignous - caricaturist francez
alias Bernard Verlhac (21 aug. 1957 – 7 ian. 2015)

http://www.bfmtv.com/mediaplayer/video/l-hommage-de-l-epouse-de-tignous-je-ne-peux-pas-lui-dire-adieu-389397.html


1 commentaire:

  1. O mare tristete! Momente grele pentru toata lumea, in special pentru familiile celor de la Charlie!

    RépondreSupprimer