mercredi 20 janvier 2016

Place d’Espagne, Séville : renversante !










Séville, le 27 décembre 2015

4 commentaires:

  1. Wed, Jan 20, 2016 at 11:25 AM:
    Fericiti cei care pot petrece zile de ianuarie in camasa, pe pietrele din Piata Spaniei. Aici s-au facut -18 grade (Celsius) azi dimineata, cu promisiunea ca la pranz vor fi doar -6. Atita doar, ca cerul este de un albastru stralucitor, iar zapada sclipeste cu mii de scantei in copaci si pe garduri. E feeric, vorba lui Toma Caragiu!
    Cu bine,
    D.

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. De fapt era la sfarsitul lui decembrie (am adaugat de abia acum data).
      Oricum, azi la Sevilla erau anuntate 17°C ;)

      Supprimer
  2. Wed, Jan 20, 2016 at 12:36 PM
    Mi-am sucit gatul... Asa ca le-am salvat, le-am pus pe picioarele lor si le-am privit.
    Dinu

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Pacat! Nu asta era scopul. Unele fotografii mi se par mai interesante culcate.
      Speram sa le privesti asa cum erau puse, dar rigoarea omului de stiinta a invins ;)

      Supprimer