dimanche 27 novembre 2016

Teatrul amintirilor cu regizorul DAN PUICAN [14] - „Eu am iubit actorii!”

Personajele, în ordinea apariţiei:

Radu Beligan, Ştefan Ciubotăraşu, Ion Marinescu, Virgil Ogăşanu,
Vasilica Tastaman, Florin Piersic, Stela Popescu, Gina Patrichi, Dem Rădulescu.


MSChirca: „Pe mine m-a uimit, în cuvintele pe care le-aţi primit astăzi de la maestrul Beligan*
faptul acesta: că afirmă că eraţi pentru cei din Teatrul radiofonic ca un părinte.
 „O grijă paternă”, spune. Cum se dezvoltă, sau e natural, e înnăscută?”

(* Este vorba de cuvintele maestrului Radu Beligan care deschid volumul de amintiri
 „Dan Puican : Teatrul e viaţa mea” de Annie Muscă, Editura Adevărul, 2013.)

video

„Eu, deoarece zic eu că am fost actor, eu am iubit actorii!
Mi-aduc aminte, am nişte întâmplări, unele hazoase, unele nu, din activitatea mea de la Radio.

Am venit într-o dimineaţă, că aşa cum spunea şi maetrul Beligan, eu veneam primul la Radio, când aveam înregistrări, şi ofiţerul de la poartă îmi spune:
„Tovarăsul Puican, a venit un actor dimineaţă pe la 4 şi a zis că are înregistrare cu dumneavoastră, să-i dau drumul să intre. Şi i-am dat. Vedeţi că e în studioul 1.”

În studioul 1 de teatru, cel mai dotat studio pentru teatru, avem diferite scări: scări de marmură, scară de lemn şi scară metalică. Şi sub scara metalică, cine credeţi că dormea?
Marele actor Ştefan Ciubotăraşu.”

[Continuarea în secvenţa video de mai sus]
Interviu realizat în august 2013 @ MSChirca

Vezi şi „Vasilica Tastaman în blugi”:

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire