jeudi 15 décembre 2016

Teatrul amintirilor cu regizorul DAN PUICAN [16/16] – „Cred că am avut o stea...” ~ 50 de ani de Radio

Personajele, în ordinea apariţiei:
George Constantin, Victor Rebengiuc, Mircea Albulescu, Gina Patrichi,
Ion Caramitru, Valeria Seciu, Mihai Fotino, Mitică Popescu,
Gheorghe Cozorici, Marina Mihuţ, Horaţiu Mălăele, Mihai Constantin.


„Deci, peste două-trei luni, împlinesc 50 de ani de când sunt în Radio!”


Interviu realizat în august 2013 © Mihai-Ştefan Chirca

video

Spuneţi-mi, aveţi un spectacol sau câteva spectacole de teatru radiofonic 
la care ţineţi în mod deosebit?

„Ţin foarte mult la integrala Cehov.
Am făcut tot ce se poate face din Cehov. 
Şi piesele mari, cele patru piese mari, plus ‚Hamletul de provincie”, şi cele mici.
Asta am făcut-o în perioada anilor 80 cu cei mai mari actori ai acelor vremuri, începând de la
 George Constantin, Rebengiuc, Albulescu, Gina Patrichi, Ion Caramitru, 
Valeria Seciu, Mihai Fotino, Mitică Popescu, Cozorici... Toţi sunt în Cehov.

Şi am reuşit şi integrala Caragiale.
Am făcut „Scrisoarea”, „Noaptea furtunoasă”, „D’ale carnavalului”.
Nu făcusem „Năpasta”. 
Şi acum doi ani am făcut şi „Năpasta” cu Mariana Mihuţ, cu Mălăele şi cu Mihai Constantin.

Asta, într-un fel, e mândria mea: Cehov şi Caragiale!

Noroc că am avut...
Cred că eu am avut o stea!
A fost cineva...”


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire